2011. december 13., kedd

Adventi vásár

Életemben először és reményeim szerint nem utoljára eljutottam egy adventi vásárra mint eladó (az iskolait most nem számolom bele :) ) ahol az általam készített ékszereket árultam. Rengeteg pozitív és negatív élménnyel gazdagodtam illetve sok- sok tapasztalattal, összeségébe véve nagyon is megérte elmenni.
Ha esetleg valaki szintén először készülne ilyesmire akkor pár jó tanács
  • mindenképp vigyünk valami táblát amire kitesszük az ékszerek egy részét
  • megfelelő támasztás kell különben eldőlhet, sajnos nem elég valaminek nekidönteni (tapasztalat)
  • borítsuk le a táblát valamilyen anyaggal mivel így látványosabbak rajta az ékszerek, legjobb a fekete (sajnos nekem ez túl későn jutott az eszembe)
  • legyen nálunk kis tasak amibe az eladott ékszert beletesszük
  • legyen nálunk váltópénz
  • pár apróságot helyben is elkészíthetünk, ez vonzza a nézelődőket

Én egy kis kétnaposra mentem ahol az első nap a teljes reménytelenségben telt a második nap azonban jól sikerült. Az árakat úgy lőttem be, hogy senkinek ne akadjon ki a szeme de azért reálisan keressek is rajta. Ezzel szemben az első nap mindenki úgy ment el mellettem minta csillagászati összegeket írtam volna ki. A fülbevalókat (leginkább az angyalkásat) úgy vitték mintha ingyen osztogattam volna, utána meg jött a teljes pangás és egy hang a fejemben, vajon van e értelme másnap is jönni? Erősen elgondolkodtam a dolgon és úgy döntöttem nem adom fel, a vásár után elrohantam angyalszárnyért és fülbevaló akasztóért és csináltam még plusz öt párat. Szétszedtem egy pávatollas táskadíszt és egy egyszerű kis zöld bogyóval fülbevalót készítettem belőle illetve összedobtam egy türkiz bogyós nyakláncot is annak ellenére, hogy azok egyáltalán nem mentek el. Másnap az asztalomon is kicsit másképp rendeztem el az ékszereket, úgy láttam ez hatásos volt, többen odajöttek, nagyobb volt az érdeklődés és a fülbevalóknak megint nagy sikerük volt. Ráadásul megvették a türkiz bogyós nyakláncot, egy rózsaszín hálósat, egy könyvjelzőt és egy gyurmagyöngyös nyakláncom is gazdára talált.

Amik elkeltek :-)



Volt hozzá nyaklánc is de senki nem szerette meg...


 ilyen és...

 ilyen jellegű angyalkás fülbevalókat vittek leginkább :-)

karácsonyfadíszek :-)

könyvjelző

egy kis tavaszias hangulatú táskadísz így télen :-)

zöld alapon fekete kacskaringós minták

mobildíszek, a pingvines gazdára talált :-)


A másnapra összedobott fülbevalókról és nyakláncról sajnos nincs kép mivel este készültek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése