2012. október 20., szombat

Hallo(ween) ősz :-)

Még szeptemberben mikor egyik este leültem a géphez és nekiálltam a blogok között nézelődni jutottam el Renihez és az ő játékához :-)  Nagyon megtetszett így természetesen jelentkeztem rá és vártam az e-mailt amiben benne volt egy név és egy cím. Összesen ennyit tudtam arról akinek az ősz vagy Halloween jegyében saját készítésű ajándékot kellett küldenem. Elég nagy fejtörést okozott a dolog mert ugye nem tudtam hány éves, mik a kedvenc színei, figurái stb... Ezért úgy döntöttem, hogy kap pár őszies apróságot amik "komolyabbnak" mondható darabok és pár bohókásabb Halloween-est :-)

 Könyvjelző, teáskannával mert a hideg idő beköszöntével egyre többet iszunk :-)

 A falevél mintája innen van. Nagyon egyszerű és szerintem eszméletlen jó a végeredmény, ennél jobb levél mintát eddig még nem találtam :-)

 Ez a boszorkányos kitűző brick stitch technikával készült ami még mindig nem a kedvenc. Kép alapján fűztem, egyedül a két karja volt macerás.

Gonosz tökös fülbevaló, mit össze nem szenvedtem vele te jó ég. Sajnos nem vagyok egy gyurmafenomén de ez azért tetszik, szerintem egész jól sikerült :-)

És együtt a banda. A dobozkát is én készítettem, illetve vettem egy alapot és azt bevontam avar színű csomagolópapírral (ilyenkor áldom az eszem, hogy soha semmit nem dobok ki "jó lesz még valamire" címszóval) és lefújtam lakkal.

4 megjegyzés:

  1. Csudijók! Kedvencem a boszi! (Pedig nem is vagyon Halloween-fan)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, az új tulajnak is azt tetszik a legjobban :)

      Törlés
  2. Húú de szépeket készítesz!!tetszenek!!Fel is iratkoztam a blogodra!!
    A boszis a legjobb!!
    Üdv. Judit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen ez igazán jól esik :)))
      Tök jó, hogy mindenkinek a boszorkány tetszik a legjobban, én meg pont az ellenkezőjétől tartottam :)))

      Törlés