2013. május 16., csütörtök

Bagoly

Gonosz vagy tán mégsem? Lehet csak az akar lenni, nem tudom :-) Azért elég sunyin néző cuki 'énbaglyom' :-) Több ötletből összegyúrva és tökéletesítve a számomra. Ezt a szárnymegoldást eddig csak hímzésnél láttam, szóval fűzésben ő az első ^^ legalábbis bízom benne.
Minta nélkül készítettem mert annyira adta magát mindig a következő lépés. Azért linkelem, hogy mi alapján lehet hasonlót készíteni, hátha valakinek szüksége lenne rá, na meg, hogy ne érje szó a ház elejét és végét és... :-)







6 megjegyzés:

  1. Az enyém a "második" tesó,és szerintem sokkal jobb ez a szárny megoldás,mint ami a mintában van.
    Itt is köszönöm az ihletet!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Sokkal szárnyasabb szárny :D Vagy, hogy is mondjam :)

      Törlés
  2. Miután élőben is láttam egyet, befészkelte magát a gondolat, hogy elkészítsem :)
    Köszönöm a linket!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Manna!
    Ennek a gyöngynek mi a neve, amiből a szárnyát fűzted?
    Nagyon cuki egyébként, én az eredeti szárnyakkal fűztem meg, de elég béna. :-(
    Zsú

    VálaszTörlés
  4. Zsuzsóka!
    Magatama gyöngynek hívják

    VálaszTörlés